.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بخشدارجدید لاله آباد بابل معرفی شد

رجب مولایی معاون استانداروفرماندارویژه بابل در مراسم تودیع و معارفه بخشداران سابق و جدید لاله‌آباد بابل که در مصلای این بخش برگزارش شدبیان داشت:این نظام ارکانی دارد که متشکل از قوای سه‌گانه و نهادهایی است که زیر نظر مستقیم رهبرند، بنابراین تضعیف هر ارکان نظام ، سبب تضعیف نظام خواهد شد.
این مسئول تصریح کرد: هر دولتی که پس از پیروزی انقلاب روی کار آمدند با رای اکثریت و قاطع مردم و با تنفیذ رهبر تایید شده و دارای مشروعیت قانونی و شرعی هستند.
ملایی بابیان اینکه دولت تدبیر و امید با شعار اعتدال که همان شعار اسلام و مسلمین است روی کارآمد، افزود: منظور از اعتدال دور بودن از افراط و تفریط و تسامح و تساهل است.
فرماندارویژه بابل: مهم‌ترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید دستیابی به راهکار مناسب جهت مهار مشکلات پیش رو بر اساس اولویت‌بندی، مهار تورم بود.
معاون استانداروفرماندارویژه بابل با تبیین سیاست‌های دولت در قبال رکود اقتصادی و همچنین تورم که دو مقوله مقابل هم هستند، افزایش رشد اقتصادی و حمایت از بخش خصوصی، اصلاح فضای کسب و کار، افزایش سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌های خارجی را از سیاست‌های اساسی دولت در برون‌رفت از رکود اقتصادی غیر تورمی در سال جاری برشمرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: سه عامل مهم ساختارهای نامتعادل اقتصادی، سیاست‌های نادرست و تحریم‌های خارجی در چند دهه اخیر، کشور را در وضعیت نامناسبی قرار داد.
وی درادامه بااشاره به اینکه، روحیه خدمتگزاری در بین مسئولان تقویت شود، خاطرنشان کرد:خدمتگزاری و قبول مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران جز قبول خدمت و تلاش برای مردم نیست، همه کسانی که در عرصه خدمتگزاری به مردم فعالیت می‌کنند خادمین مردم بوده و باید سعی کنند منشاء خیر و برکت برای مردم باشند.
این مسئول بابیان اینکه مردم در نظام مقدس ما جدا از این نظام نیستند تصریح کرد: پذیرش هرگونه مسئولیت باید همراه با حرکت در راستای اهداف متعالی انقلاب و نظام باشد.
وی ادامه داد: مسئولان فرصت به دست آمده در راستای حل و رفع مشکلات مردم را غنیمت بشمرند و با مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب در صدد حل و رفع مشکلات مردم و پاسخگویی به آنان باشند.
فرماندارویژه بابل درپایان خاطرنشان کرد: نظام مقدس ما حاصل سال‌ها مجاهدت امام (ره) و یارانش بوده که در سال 57 به ثمر نشست و تاکنون نیز ادامه دارد.

یادآور می شود در این مراسم ولی الله جعفری به عنوان بخشدار جدید لاله آباد معرفی شد وی پیش از این شهردار زرگر شهر بابل بوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جانباز امیرکلایی 28 تير 1393
سلام-
من نیز بنوبه خود از این انتصاب برادر مومن و ساده زیست و فردی که درد دردمندانو میشناسه به عنوان بخشدار لاله آباد به فال نیک میگیرم و امیدوارم جناب آقای جعفری بتوانند در دیگر سنگر خدمت فقط و فقط به مشکلات مردم این بخش رسیدگی و راضی به رضای خدا باشند -
باید این بخشدارو حمایت تا بتوانند به نحو احسنت خدمت کنند=
ارادتمند شما کاظم تبار
ناشناس 30 تير 1393
امید آن داریم که موفق و موید باشید .
علی 16 آذر 1393
از بخشدار جوان و بر تلاش بسیار تشکر می کنیم جمعی از فر هنگیان بخش لاله اباد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.